oh sunny days

Idag hade man ju gärna varit ledig & ute istället. Gärna på skogen eller möjligen i en pulkbacke, men jag har verkligen inte tid över till det. Nästa vecka kör allt igång & då blir det endast till att plugga om kvällarna, så lika bra att få så mycket som möjligt gjort denna vecka. Tur att alla kurserna går i princip samma, så nu har man faktiskt.. utan att skryta lärt sig det mesta :b så det går faktiskt rätt snabbt! (peppar peppar, lär väl komma några grisuppgifter bara för det)

Annars då? grabbarna åkte iväg för att göra någonting som jag glömt bort vad det var & jag ska ta mig en koppkaffe & köra vidare på rapportskrivningen (Administration B). Det är tur att jag har sparat de roligaste kurserna till slutet. Dock så tänker jag faktiskt skjuta upp den sista kursen textkommunikation B tills efter sommaren, tror det kan bli för mycket att både jobba & plugga 100% i sommar. Kommer att komma hem 18-18:30 varje kväll & då har man knappast någon lust att sätta sig. Har ju inget behov av att bli klar nu heller då jag ändå fått jobb & att köra några veckor i höst gör mig inget. Måste ringa skolan också för att lägga om alla kurserna. Lika bra att fixa det nu. Ut med er i solen ni som kan! :)

Anonym skriver:

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar