satt sådär då!

Får väl säga grattis till mig själv då. Grattis till jobbet på trygg hansa som försäkringshandläggare. Så jäkla kul! :) Börjar med en två veckors utbildning vecka 11, sedan kör det igång på riktigt. Man lägger själv upp ett schema för var vecka, så jag ska kunna kombinera detta med eventuella studier, eller så kör man bara heltid rakt av. Kommer nog köra runt tre dagar i veckan till en början, är ju som sagt en bit att pendla & sedan har jag heltid från midsommar till sista veckan i augusti, så jag kmr nog hinna jobba mig less iaf! :)

Jobbar imorgon på Sättna, sedan ska vi ner till min moster & hennes karln i Huli på god middag, vin & surr. Känns även surt att behövt sagt ifrån mig de sju dagarna jag fått från Sättna, antingen är det inget jobb alls eller för mycket. Som alla annat, aldrig lagomt!

Så jävla peppad är jag iaf! Nu ska vi äta mat, sedan måste jag plugga..  studerar ju fortfarande på 100% & har ca 2 kurser kvar. Bykrogen är det sista jag tänker dra på, sedan blir det total isolering efter jobbet.. och det sjuka är att jag ser så fruktansvärt mycket fram emot det! :)

annie skriver:

meeh G R A T T I S ! Det går braaaa nu! :D logga på msn sen.. ska snart äta middag ja med!

Ida skriver:

men grattis :) :)

Emma s skriver:

Men va härligt, grattis! :))

Jess skriver:

Fyfan va grymt carr grattis!!! Sjukt stolt över dig <3

Fia skriver:

Grattis!! :D Fan vad kul!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar