free your mind from worries!

Liten är på dagis & jag har fixat lite små ärenden hemma. Imorgon blir det jobb nere i Indal iallafall. Sedan längtar jag fan ihjäl mig tills på onsdag. En hel dag/kväll/natt barnledigt ink alkohol med världens bästa jävla människa. Oslagbar kombo!!

Känns som allting äntligen börjar falla på plats iallafall. Går inte ens beskriva hur glad jag är över jobbet & hur mycket jag ser framemot måndagen! Ska även unna mig en liten beställning från yesstyle då jag får min första lön. Har knåpat ihop sju plagg för femhundra spänn. Sjukt billigt & perfekt att ha på jobbet. Har verkligen ingenting i min garderob eftersom jag inte haft behov av det då man "bara" gått hemma. Men nu längtar jag verkligen till att äntligen få klä sig & fixa sig lite.

Tror inte ni förstår min glädje. Men tänk er själva att från att inte haft en krona över till er själva, till en full lön. Och från att bara suttit hemma & pluggat åtta timmar per dag, till att istället få ut & arbeta de timmarna.

Nu ska jag dra en kaffe innan liten ska hämtas. Drar ett besök hos Annie då man ändå är i farten! :)

jess skriver:

Jag fick en tår... <3<3<3<3<3 (om du menar mig alltså.........) :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar