Cutout sleeve knit-top

Jag älskar stickade tröjor med en lite annorlunda touch, typ som dessa nedanför.. med bitvis öppna ärmar. Påklätt och varmt såhär på hösten, men ger ändå inte den där instängda känslan.. ni vet.
 
Älskade yesstyle, sidan som jag går på och tjatar om för jämnan, men själv endast lagt en beställning ifrån en gång. Tänker jämt att jag ska lägga en, men sedan får jag beslutsångest vad jag ska köpa och inser att jag inte behöver någonting. Men de här tröjorna skulle jag vilja ha. Avslappnat och stilrent, men ändå lite roligare än en vanlig tröja. Kring tvåhundringen går de lös för (är olika modeller och de finns i alla möjliga färger). För några veckor sedan hade de även erbjudande för 89kr/st. Så håll utkik! :)
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar