Den som söker fel hittar inget annat

Har precis laddat upp med ännu en kaffekopp, har suttit och pluggat konstant sedan vi kom hem från Noels gammelmormor (bortsett från liite klädkik, i syfte att återfå ny energi). Nu har jag endast en uppgift kvar sedan gör jag heeeelg. Gud så skönt. Den här kursen är verkligen tusen ggr roligare än alla de tidigare. Matte blir mer och mer logiskt ju högre upp man kommer och därmed är D/E kursen betydligt enklare än B/C.
 
Kände bara att jag behövde göra ett litet avbrott, hade väl inget direkt att skriva..(när har man det?) förutom världens viktigaste grej förresten. På fredageftermiddag ska jag dricka öl med min absoluta favorit. Jessica. So we meet again. Long time no see. Och så vidare. Men blir en tidig kväll, för på lördagen blir det birsta på dagen med mamma, sedan... skulle jag gärna berätta vad vi ska göra, men eftersom min kära mor läser så vore det att avslöja.. vad vi skulle kunna kalla för mycket och förstöra hela överraskningen.
 
Nej, sista uppgiften nu bara... bara ja. 
 
Uppåt musik man blir glad av ger ny energi. Vetenskapligt bevisat. Antar jag.

jessie skriver:

JAAA DE SKA DU!! och vi ska ha så kul bästaste du <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar