Ett öppet sinne öppnar dörrar

Back to reality. Denna vecka blir det plugg i vanlig ordning, men sedan har jag en kanon helg att se fram emot, så den här veckan kommer nog gå smärtfritt. Min mamma fyller 50 på torsdag, så på lördagen har jag och Robin planerat in en liten överraskning till henne. På fredagen ska Noel till tandläkaren, sedan stannar jag i stan och Johan tar med honom hem, så på fredag ska jag sova hos mamma och vi ska ta en birsta sväng på kvällen. Det var inte igår direkt! :) 
 
Sedan är det en fullspäckad vecka igen, följt utav halloweenfest i brorsans kåken strax ovanför oss. Men känns som jag kan vara värd att se lite folk, för hör och häpna, skratta eller gråta.. jag har i princip inte varit utanför huset på fem veckor, förutom en shoppingsväng med Annie, typ. Haha. Det sjuka är att jag inte ens tänkt på det, har varit helt inne i pluggningen och bilen har ju inte fungerat. Tur att vi haft en massa folk hos oss här, antar att det är därför jag inte reagerat :b
 
Nu ska jag starta mina TVÅ nyttiga veckor, så man kommer i några kläder till halloween. Blir vetekli/havregrynsgröt med linfrön (har kommit på mixen själv :b), sedan ska jag koka en grönsaks/bantarsoppa. Till middag blire grädde i maten i vanlig ordning, men herregu man är inte mer än människa och till kvällen ska jag väl försöka att bara äta en macka. Bättre än ingenting :b
 
 
"Allt för många spenderar pengar de inte har, på saker de ej vill ha,
för att imponera på människor de ej vill ha att göra med. ~ Will Rogers"


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar