Ibland hittar du vad du söker när du slutar att leta.

Haft världens mysmorgon här hemma, all alone. Fixade liten inför dagis där det skulle fotograferas idag, sedan gjorde jag iordning frukost och bänkade mig framför nyhetsmorgon. Bättre start på dagen än så kan man inte få. Men nu är jag sedan en timme tillbaka till verkligheten igen och idag blir det hårdpluggningen även om hjärnan redan säger ifrån. Snart helg iallafall.. för de som inte pluggar. Men härligt att ha familjen kring sig, det brukar i regel kännas lite lättare då! :)
 
 

KIKKI skriver:

Men vilken stilig kille!! :)

Elin skriver:

Men OJ vad stor han har blivit!! Minns inte när jag såg honom sist men längesen måste det vara. Måste hinna ses nåt framöver!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar