dina drömmar kan ta dig var som helst

Jag och Nolle har fixat en egen hörna till honom i köket, (tidigare har spisen varit fylld utav en massa leksaker och skrot) sedan ställde vi dit hans möbel. Så nu har det kockats halva morgonen, potatis, makaroner, gurka och en massa kryddor. Maten ställdes sedan på den riktiga spisen och nu ska vi snart väcka pappan för att bjuda på lunch. "Väldans gott det ser ut" säger Noel. Ska bli spännande att smaka på denna smaksensation, för jag antar att det bara är att äta och se glad ut som gäller.
 
 
 
Update: Såhär dukade sedan liten och satt sig ner för att njuta av maten. Han åt med glädje de halvhårda makaronerna med kanelsmak och stod fortfarande för att det var "himlans gott". Vet inte om det var tjurigheten eller smaklökarna som spökade på honom, för vatten och kanelmarinarad gurka har jag en tro om att jag skulle kunna överleva utan.
 

Mamma skriver:

Hahah, Nämen liten då, hoppas pappan i huset tyckte de smakade gott:))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar