Lycka är inte att nå sitt mål, lycka är att vara på väg.

Halloween-outfiten kom med posten idag och den blir nog bra, förutom att tröjan (eller ja, toppen) var typ 1dm lång, så ska använda ett vanlig linne ist... man är ju inte sexton längre.. och tur är väl det. Dag två på min förmiddagsdiet iallafall, jag kallar den det eftersom jag äter nyttigt fram till middagen, med gröt till frukost och soppa till lunch. Mätt håller man sig iallafall och det här är mina första två dagar utan chips på ja.. säkert flera månader. Inga mackor är tillåtna heller, vad exakt äter man då till kaffet? en kaka? antar att det inte heller är tillåtet. Sedan har vi en påse lättsaltade i skafferiet och är det någonting bra på tv ikväll så går jag och lägger mig.
 

annie skriver:

ska du va en leopard :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar