Oavsett hur du känner dig; kliv upp, klä på dig, och håll drömmarna vid liv.

Det bästa med att plugga på distans är att varje dag är en omsinkad mjukisdag. (Sedan att man sitter halva kvällarna är ju en annan del av denna solskenshistoria). Mitt smink tog slut för typ två veckor sedan och tada.. I've never bought anything since. Lite brun utan sol och färgade bryn och fransar duger fint.. praktiskt om inte annat.
 
Kaffekoppen är laddad och nu ska det fortsättas nötas. Skulle behöva hinna med en promenad också, sist jag rörde på mig (mer än på stan, till från bil.. etc) var någongång innan Noel började dagis... vilket han gjorde för två år sedan nu  i januari. Ehh.. ja. Man kanske skulle investera i en träningscykeln eller nå? Så kallt och mörkt på kvällarna.. och sedan finns det garanterat en massa varg här med. Nej..safety first. Det är av ren och skär försiktighet jag väljer att inte motionera på kvällarna.
 
Nu måste jag plugga vidare. Muntligt slutprov, måndag kl 12.
 

Hannah skriver:

Får jag vara lite fräck och sno din rubrik och sätta som lapp på min anslagstavla? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar