I haven’t been everywhere, but it’s on my list.

Imorgon lyfter vi äntligen & det var en förväntansfull liten kille som tillslut stängde sina två & somnade ikväll. Kusin fanny & farbror följer också med, vilket gör det hela tusen resor roligare. Dock ser jag inte framemot transporten från flygplatsen, ska be taxin köra extremt lugnt så vi alla överlever in till stan.
 
Annars så längtar jag redan nå sjukt till våren/sommaren då jag ska ut & tågluffa. Det är prio ett på vad sparpengarna ska gå till, antingen åker jag själv med nån (?) eller så tar jag med Noel. Beror helt på hur mycket han "växt" på ett år, annars så ska han få följa med nästa gång. Bara han & jag, vore så sjukt kul. Tycker det är viktigt för barn att röra på sig & inte bli så instängda. Då menar jag inte att resa till något all inclusive hotell med fyra stjärnor & bamse, utan på riktigt. Att få träffa människor, andra kulturer & bara få uppleva känslan av att stå mitt ute i ingenstans med endast en liten väska & ändå ha allt. Den känslan vill jag ge honom & det vill jag tro är det allra finaste man kan ge till sitt barn. Lite in to the wild minus giftiga växter & slakt av björnar.
 
Nä. Nu ska jag lägga mig & sova. Har förövrigt helt stopp i avloppet, så måtte jag inte vakna skitnödig.. skämt å sido. Men ärligt?! vad gör man då? den tanken slog mig inte fören nu. Aja..hoppas det är fixat tills vi kommer hem iaf. Over and out!
 
HAHA fast ärligt..  vafan gör man? ;S
 
 

Anonym skriver:

Carr!!! Jag och ebbis vill tåga med dig och nålle! Första resan med barnen tillsammans? Va sägs :)

Emma. skriver:

Haha, va!!? Menar du att du är förstoppad eller är det på riktigt stopp i avloppet? Ja microlax eller ringa hyresvärden då (beroende på) trevlig resa ;)

Svar: Haha.. det var stopp i det riktiga avloppet på badrummet. Men hade det fortgått, så hade även det andra avkloppet också varit i farozonen ;b
Caroline


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar