you bring feeling to my life

Underbara dagar! Fredagen spenderade jag och Noel på drakborgen med våra favoriter Jessica & Ebbis. Lördagen startade vi med 70års kalas för min farmor, sedan rullade vi ner över stan för karuseller & kika på bmx tävling. Lillen åkte kickbike med storgrabbarna, åkte karusell & bestämde sig för att börja köra bmx. (Johan hade även turen att få ett gratis klippkort då han fixade rampen, så nu ska lillen börja åka på drakstaden :b ) Klockan sju var han iallafall både trött & hungrig, så vi svängde förbi big boy, så han fick en barnbox att äta i bilen & sedan somnade han ovaggad hemma i sängen. Igår så regnade det, så jag passade på att storstäda & tvätta. Sedan förvandlade vi Noels rum till en restaurang, något han tjatat om jätte länge. Alla leksaker sorterades även ut, så nu kan vi glatt välkomna nya till Noels fördelsedag om en månad :b
 
Annars så är det en stor dag idag i Noels liv. Han har nämligen första dagen i fyraårs-gruppen idag. Ny avdelning & nya fröknar, tro om det var någon som var exalterad imorse & visst hade han även växt under natten. Tänk vad skönt att man kan få leva lite genom barnen &  få känna de där stora känslorna igen. Nu ska jag köra på någon timme till, sedan måste jag nog hämta hem honom, vill bara veta EXAKT ALLT om dagen!
 
 
 
Förväntansfull i väntan på att BMX tävlingen ska dra igång.

Mamma skriver:

Vilken härlig helg ni haft :) Fina bilder !

Emma skriver:

Stora killen. Jag tyckte det var nyss som de lärde sig gå :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar